سفارش تبلیغ
صبا ویژن





 

 

 

 





انصاف، اختلاف را می زُداید و الفتْ پدید می آورد. [امام علی علیه السلام]

:: خانه

:: مديريت وبلاگ

:: پست الكترونيك

:: شناسنامه

vدرباره من

lovlyworld

F . Taghavi
شب تنهائی من‏‏‍‏ بر هجوم تن دیوار اتاق میکوبد دل من تنگ دلی است که بر اندوه دلم می نالد

vلوگوي وبلاگ

lovlyworld

v لينك وبلاگ دوستان

احسان
عاشق دلباخته
حرفهای شیرین
مشکی رنگه عشقه
دلنوشته های یاسی
پویا احسانی
عاشقان دیوانه نیستند!
رویای معین
ردپای شقایق
diplomacy
یاسین
شب و تنهایی عشق

.: شهر عشق :.
امپراتوری هخامنشیان
دکتر علی حاجی ستوده

v لوگوي وبلاگ دوستان

















vمطالب قبلي

مطالب علمی
ایام خاص
اشعار زیبا
پندهای به یاد ماندنی
عاشقانه ها
خبر

vوضعيت من در ياهو

يــــاهـو

vاشتراك در خبرنامه

 

 

:: كل بازديدها: 231231

:: بازديدهاي امروز :9

:: بازديدهاي ديروز :33

::  RSS 

::  Atom 

! شعر روز

جمعه 89/11/15 :: ساعت 5:36 عصر

سکوت را بهانه کن

نگاه را نشانه کن

به سوی دشت پربکش

صدای خود ترانه کن

 

به سوی آشیانه رو

به عشق آن جوانه رو

به آسمان بیکران

به شهر پر ستاره رو

 

از این قمار دست بکش

به بی کسی قلم بکش

به یاد یار دلنواز

به هر دلی سرک نکش

 

ز عاشقان جدا مشو

خدای بی نشان مشو

به حرمت نگاه یار

حریم ناکسان مشو

 

به عشق یار تکیه کن

ندای قلب زنده کن

به شوق دیدن وفا

وفا ز خود بهانه کن

 

در این شکوه زندگی

در این شب همیشگی

بخوان ز عشق صادقی

سر آمد این گسستگی



  • کلمات کليدي :
  • ¤نويسنده: F . Taghavi

    ? نوشته هاي ديگران()


    ! ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ