سفارش تبلیغ
صبا ویژن





 

 

 

 





سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

:: خانه

:: مديريت وبلاگ

:: پست الكترونيك

:: شناسنامه

vدرباره من

lovlyworld

F . Taghavi
شب تنهائی من‏‏‍‏ بر هجوم تن دیوار اتاق میکوبد دل من تنگ دلی است که بر اندوه دلم می نالد

vلوگوي وبلاگ

lovlyworld

v لينك وبلاگ دوستان

احسان
عاشق دلباخته
حرفهای شیرین
مشکی رنگه عشقه
دلنوشته های یاسی
پویا احسانی
عاشقان دیوانه نیستند!
رویای معین
ردپای شقایق
diplomacy
یاسین
شب و تنهایی عشق

.: شهر عشق :.
امپراتوری هخامنشیان
دکتر علی حاجی ستوده

v لوگوي وبلاگ دوستان

















vمطالب قبلي

مطالب علمی
ایام خاص
اشعار زیبا
پندهای به یاد ماندنی
عاشقانه ها
خبر

vوضعيت من در ياهو

يــــاهـو

vاشتراك در خبرنامه

 

 

:: كل بازديدها: 231532

:: بازديدهاي امروز :7

:: بازديدهاي ديروز :7

::  RSS 

::  Atom 

! دلنوشته روز

دوشنبه 90/1/22 :: ساعت 1:27 عصر

نگاهم گنگ بر روی شیشه میلغزید در جستجوی کسی بودم که نگاهم را درگیر کند گویا آشنائی می خواستم آشنائی که مرا از خاطراتم دور کند اتوبوس در حال حرکت بود و من همچنان درگیر رهگذران احساس تنهائی خستگی در وجودم موج میزد ناامید از روزگار تنها و......... مردم را نگاه میکردم گویا همه در فکر بودند همه ذهنی مشغول با نگاهی بی توجه داشتند

با این افکار درگیر بودم که ماشین پشت چراغ قرمز ایستاد ترمز و بعد ایست من رو از خودم جدا کرد به پسرکی که داشت شکلات می فروخت نگاه کردم پسر بانمک حدود 10 ساله چه چهره معصومی داشت با شرم به هر ماشین نزدیک میشد تا شاید کسی شکلاتی بخرد

گاهی کسی سوالی از او میپرسید و گاهی انگار که او را نمی دیدند در کنار خیابان دختر جوانی ایستاده بود داشت با گوشی همراهش صحبت میکرد پسرک به او نزدیک شد هنوز کلامی به زبان نیاورده بود که دختر جوان او را با خشم از خود دور کرد و بعد دستهایش را با دستمالی تمیز کرد گوئی به یک جسم کثیف دست زده

پسرک سرخ شده بود و با لبخندی که پر از حس خجالت بود از کنارش گذشت

با چکیدن قطره اشکی بر روی دستم به خودم آمدم و گفتم

خدایا به دادها و نداده هایت شکر

گاهی چه ظالمانه دیگران را می شکنیم



  • کلمات کليدي :
  • ¤نويسنده: F . Taghavi

    ? نوشته هاي ديگران()


    ! ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ