سفارش تبلیغ
صبا ویژن





 

 

 

 





زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

:: خانه

:: مديريت وبلاگ

:: پست الكترونيك

:: شناسنامه

vدرباره من

lovlyworld

F . Taghavi
شب تنهائی من‏‏‍‏ بر هجوم تن دیوار اتاق میکوبد دل من تنگ دلی است که بر اندوه دلم می نالد

vلوگوي وبلاگ

lovlyworld

v لينك وبلاگ دوستان

احسان
عاشق دلباخته
حرفهای شیرین
مشکی رنگه عشقه
دلنوشته های یاسی
پویا احسانی
عاشقان دیوانه نیستند!
رویای معین
ردپای شقایق
diplomacy
یاسین
شب و تنهایی عشق

.: شهر عشق :.
امپراتوری هخامنشیان
دکتر علی حاجی ستوده

v لوگوي وبلاگ دوستان

















vمطالب قبلي

مطالب علمی
ایام خاص
اشعار زیبا
پندهای به یاد ماندنی
عاشقانه ها
خبر

vوضعيت من در ياهو

يــــاهـو

vاشتراك در خبرنامه

 

 

:: كل بازديدها: 231499

:: بازديدهاي امروز :5

:: بازديدهاي ديروز :11

::  RSS 

::  Atom 

! شعر روز

شنبه 90/2/17 :: ساعت 12:47 عصر

من سکوتت را تماشا می کنم

در کنار جسم پر احساس تو

روح گل را من نوازش می کنم

در پناه آتش چشمان تو

کلبه ام را من به آتش میکشم

در فراق لطف بی پایان تو

کودکی را من به خواهش میکشم

در صدای عاشق و شیدای تو

عشق را با خود به ساحل میبرم

ساحلی پر شور در چشمان تو

موج غم را از نگاهم میبرم

در میان لحظه ها و یاد تو



  • کلمات کليدي :
  • ¤نويسنده: F . Taghavi

    ? نوشته هاي ديگران()


    ! ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ