سفارش تبلیغ
صبا ویژن





 

 

 

 





نگاهداری دین، ثمره معرفت اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]

:: خانه

:: مديريت وبلاگ

:: پست الكترونيك

:: شناسنامه

vدرباره من

lovlyworld

F . Taghavi
شب تنهائی من‏‏‍‏ بر هجوم تن دیوار اتاق میکوبد دل من تنگ دلی است که بر اندوه دلم می نالد

vلوگوي وبلاگ

lovlyworld

v لينك وبلاگ دوستان

احسان
عاشق دلباخته
حرفهای شیرین
مشکی رنگه عشقه
دلنوشته های یاسی
پویا احسانی
عاشقان دیوانه نیستند!
رویای معین
ردپای شقایق
diplomacy
یاسین
شب و تنهایی عشق

.: شهر عشق :.
امپراتوری هخامنشیان
دکتر علی حاجی ستوده

v لوگوي وبلاگ دوستان

















vمطالب قبلي

مطالب علمی
ایام خاص
اشعار زیبا
پندهای به یاد ماندنی
عاشقانه ها
خبر

vوضعيت من در ياهو

يــــاهـو

vاشتراك در خبرنامه

 

 

:: كل بازديدها: 231496

:: بازديدهاي امروز :2

:: بازديدهاي ديروز :11

::  RSS 

::  Atom 

! حرف دل

یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 2:50 عصر

همیشه فکر میکردم عشق یک حسه عجیبه که وقتی ایجاد میشه آدم میفهمه عاشق شده اما ...........

یه روز رنگین پائیزی او را دیدم اولین دیدار بود اولین نگاه و شاید اولین کلام شاید هم یه گپ ساده و بی هدف . بعد از آن روز یه حس گنگ یه گیجی مبهم همه وجودم رو درگیر کرد . نمی دونستم چی شده چرا گیجم چرا بی حوصله و بی تابم . روز بعد نیمه های شب وقتی من رو دید گفت از تاریکی می ترسم نمی دونم چرا تا صبح ستاره شدم تا از نورم اتاقش روشن بشه و با آرامش بخوابه . روز که شد لرزید گفت سردم شده امروز چقدر سرده چرا من خورشید شدم ؟ خودم هم نفهمیدم تابیدم به بدنش تا گرم بشه . چند روز گذشت یه روز گفت دلم برای سبزی باغ تنگ شده نمی دونم چرا جوونه زدم و برگ دادم تا سبزی برگم رو ببینه و دلتنگ نشه . یک روز دریا رو دید گفت میخوام برم وسط دریا قایق نیست چطوری شد قایق شدم باز هم نفهمیدم ؟

روزها گذشت او خواست و من تغییر کردم هر روز یک چیز هر روز یک خواسته . حالا که به خودم نگاه میکنم میبینم هر چیزی هستم جز خودم هر چیز خواست شدم و خواست خودم رو گم کردم گرم شدم تا گرم باشه تابیدم تا نور داشته باشه همراه شدم تا تنها نباشه و.........

تا اینکه دیروز گفت از بس دیدمت خسته شدم رفتم تا آرامش داشته باشه . من موندم و کلی خاطره و یک حس گنگ . او ماند و یک دنیا سوال و شاید یک همراه جدید .

حالا می دانم عشق چیست چطوری ظاهر میشه و چه میکنه با دل ما آدما .................



  • کلمات کليدي :
  • ¤نويسنده: F . Taghavi

    ? نوشته هاي ديگران()


    ! ليست كل يادداشت هاي اين وبلاگ